Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6096191609   El treball competencial a les aules
2018-2019   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   16/10/2018 - 25/3/2019 (15 hores) de 17:00h a 19:00h
   ESC Joan XXIII
   c. de Pius XII, 4 (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Segrià
  
  
  
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Reflexió i pràctica per tal de fomentar a les aules el treball competencial. Programació i avaluació competencial.
  
Objectius   1- Reflexionar envers el treball competencial en les diferents àrees.
2- Implementar a les aules la metodologia competencial.
3- Implementar la programació i avaluació per competències.
  
Continguts   1- Eines competencials.
2- Avaluació per competències.
3- Programació competencial a les aules.
  
Formador/a   M. José Peroy Ribes
  
Avaluació   Transferència:
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.

- Definició de les línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.

Previsió del centre d'accions de seguiment i avaluació de la transferència immediata a l'aula:
1- Organització dels cicles per assolir la pràctica competencial.
2- Transferència immediata a l'aula dut a terme pel professorat.
3- Reflexió dels pràctiques realitzades
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.

- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
  
Persones  destinatàries   Professorat de l'Escola Joan XXIII de Lleida
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   16/10/2018   1700   1900 
 Sessió 2   dimarts   23/10/2018   1700   1900 
 Sessió 3   dimarts   13/11/2018   1700   1900 
 Sessió 4   dilluns   21/01/2019   1700   1900 
 Sessió 5   dilluns   25/03/2019   1700   1900 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent